Dagens uppdatering

Det gick rätt så bra på det där förhöret jag skrev om tidigare. Var ju inte så intresant ilägg, haha. Men vi hade typ 5 sekunder som vi fick "slösurfa" som Sven sa.
Fast jag kallar definitivt inte mitt bloggande för slösurfning.

Igår fick jag min tandställning! Spännande. Det gjorde inte ont när de satte på den men nu känns det lite. Det gör inte ont men det känns konstigt och ovant.

Idag dansade vi salsa på gympan. Kul! Har längtat efter det.

Har inte så mycket tid att blogga just nu så ni får snabba ubdateringar bara. Hih. Men jag hoppas kunna lägga in lite nys bilder snart! Snart får jag bilderna på Carola dessutom!:)
Imorgon ska vi öva till levande julkrubba ända till klockan nio på kvällen. Ingen vila här inte.

Hoppas ni mår bra!

kram.


Kommentarer
Postat av: Johanna :)

lycka till med allt, tandläkaren träningen och alla <3 saknar dej <3 poss <3

2008-12-10 @ 09:15:50
Postat av: Anna

du får ju visa tänderna på kortet om du nyss fått tandställning ;)

2008-12-10 @ 16:39:59
URL: http://solflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0