Granen lyser grön och grann i stugan..

Idag har vi klätt granen här hemma. Det blev riktigt fint. Första gången vi har gran faktiskt. Eftersom vi aldrig varit hemma på julen är det ingen idé att ha en barrande gran som står och väntar på oss här hemma.

Nu har jag jullov!!! Det är så skönt! Jag är lite sjuk. Jag hoppas verkligen inte det börjar bli min nya jultradition för jag var sjuk förra året också! Feber och supersjuk på julafton... ingen höjdare.

Det var ialla fall en fin julavslutning. Stooooor skillnad mot för hur det var på glöstorp. Allt på LM är stor skillnad mot det.
Det var massa riktigt fin körsång och väl in övade nummer av elever på skolan. Årets LM Angels fick högtidliga diplom av rektorn som naturligtvis även höll en liten predikan. En liten stårkorkester spelade till julsångerna vi alla sjöng och domkyrkan var upplyst i gröna och röda lampor och mycket stearinljus. Väldigt vackert och väldigt stämmningsfullt.

Så... nu är det ingen skola förrän nästa år. Härlig.

Grattis alla jullovsfiare!


Kommentarer
Postat av: Julia

Tack så mycket, grattis till jullovet du med!! puss :)

2008-12-19 @ 22:05:46
URL: http://missjullan.blogg.se/
Postat av: Tonje

Grattis vennen, ha ett underbart lov, og bli frisk!! Puss på deg <3



GREIT GREIT. Jeg anbefaler denne osten!

2008-12-20 @ 15:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0