Time goes by



Tiden bara springer iväg. Nu är levande julkrubban slut. Det har varit väldigt väldigt roligt men också väldigt påfrestande. Trots allt räckte jag upp handen direkt när Sture frågade vilka som skulle kunna tänka sig att ställa upp igen. Men nästa år är det nya ettor.

Förstår verkligen dem som turnerar med föreställningar i år, att det är sorligt att avsluta.
Jag tyckte det var sorligt bara efter fyra dagar.
Jag är glad för denna erfarenhet.

Nu blir det skola imorgon bitti.
Blir också mysigt. Bara de där dumma redovisningarna som sätter igång fjärilarna i magen. Eller getingarna i magen. Brukar jag säga när jag är orolig. Ser fram emot att träffa mina goa klasskamrater i samhällsklassen insåg jag idag när de kom och tittade på vår föreställning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0