Tisdag

Idag har jag och Tonje varit i skolan hela dan. Nåja, nästan hela dagen. Vi missade gympan. Vilket jag tyckte var tråkigt eftersom vi skulle simma.

Snart har jag sånglektion och då antar jag att jag tar Tonje med mig:) Om hon vill.

Visste ni att Tonje blivigt jättebra på svenska!:)

T: - Hyske du bilderna?
J: - Va!?
T: - Hyske du fotorna?
J: - Va?! Vadå hyske?
J: - Kom du ihåg att ta med dig bilderna som du ville att Carola skulle signera för dig?

Hihihihi.

Det var rätt segt att kliva upp imorse. Vi fick inte lägga oss förrän vid tolv.
Det var lite svårt att få prata med Carola igår och tjejen som hade hand om signeringen hade absoluuut någonting emot mig. Hoppas inte hon är där idag...

Kram kram kram till Er!


Kommentarer
Postat av: Silje

Så utrolig pent bilde av deg Tonje<33 Gleder meg til den 13. des da får jeg se deg igjen: =) <3

2008-12-02 @ 18:19:49
Postat av: Anonym

Så utrolig pent bilde av deg Tonje<33 Gleder meg til den 13. des da får jeg se deg igjen: =) <3

2008-12-02 @ 18:43:56
Postat av: Anonym

Åh vad kul ni verkar ha det!!! Söt bild på Tonje också <333

2008-12-03 @ 13:01:20
URL: http://carolaievighet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0