Världens --------

Idag känner jag mig som världens ------. Dansade idag ialla fall. Dans är verkligen någonting bra för både kropp och själv. Anneli sa att jag kanske kan börja dansa två gånger i veckan nu. Det vore fantastiskt.
Nu är det mindre än två veckor till T kommer. Galet vad tiden går fort.

Mormor ringde just, "Dröm om mig" ropade hon innan hon la på. Gulligt.

Nu orkar jag inte göra nånting för jag är så trött på alla tankar som susar omkring i huvudet oundvikligen.

Hörde lite på en tjej som pratade så bra om sitt liv idag på temadagen. Mycket inspererande. Ska köpa hennes bok.

God natt!
Dröm om mig!


Kommentarer
Postat av: Solflingan

lätt, sötnos! :)<3

2008-11-20 @ 08:44:34
URL: http://solflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0