Vinnare!



Haha. Alla ni trogna besökare av min blogg vet ju om att jag tycker om att tävla. Förra veckan såg jag på startsidan till blogg.se att man kunde vinna Chalotte Perellis julskiva på hennes blogg. Tänkte att det skulle vara kul att tävla och alldeles nyss fick jag sms av Jennifer med texten Grattis till vinsten av Charlottes julskiva! Jag bah: What! Och så gick jag in på bloggen och kollade och då hade jagt vunnit. Hihi. Va roligt!

Mamma hade sett reklam för den på TV igår och den verkar fin. Med kör och symfoniorkester. Det tycker jag om. Det ända jag inte gillar med den här skivan är att hon är så otroligt retucherad. Det är nog sorligt att Charlotte har bantat bort halva sig och att de ska dra bort ännu mera på datorn och släta till alldles förmycket tycker jag är sorligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0