Min dag hos Face Stockholm



I lördags var jag i face stockhols studio här i Göteborg och gick sminkkurs hos en jättesöt tjej som heter Regina. De hade en jättefin studio med massor av smink. Liiiite svårt att hitta dit men jag var ute i god tid:)


jag kom i så god tid att jag kunde stanna och titta lite på utsikten uppe på kungshöjd.

   
I lördags hade jag på mig min nya sköna och snygga jacka från cottonfield och skinnstövlarna från Johanssons. Den gråa klänningen med stor dragkedja bak från H&M trend blev det också.



Jag tycker att Regina var jätteduktig och vi gick igenom varenda liten grej som har med make up att göra. Det var verkligen jätteroligt och hon tog god tid på sig att visa allt och jag fick öva. Resultatet blev en fin vardagsmake.



Kram och tack Regina för en jättebra kurs!

Kommentarer
Postat av: Trixie

Snygg sjal! Vart har du köpt den? =)

2008-10-19 @ 21:03:56
URL: http://ewatrixierosalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0