Riksdagsspelet

Idag har vi haft riksdagsspel i skolan. Det var helt okej. Inte jättejätteroligt men inte tråkigt heller. Jag och Linnea jobbade flitigt i finansutskottet. Vi var riktigt duktiga:) Men alla våra frågor röstades ner, hah.

Jag är jätteförkyld idag. Men jag är glad att jag klarade dagen. Tyvärr så kan jag inte gå på sångtekniken idag för jag kan inte sjunga:/ Eller det gör ont när jag sjunger. Hoppas verkligen det blir bättre till på lördag!

Efter skolan pluggade jag lite med Elisabeth och sen var jag och fikade på café garbo med Frida. Fick en jättefin smörgås där. Fast det tog lite tid...

Nu ska jag vila lite och plugga inför provet innan det är dags att åka tillbaka.  Oh no....

Kram kram!


Ingrid och jag var båda duktiga socialdemokrater idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0