Solstålen Sonja



Idag åkte jag och familjen till Allum efter kyrkan för att titta på höstkläder och för att lyssna på Sonja. Eller det var bara jag som skulle det;)
Sonja var så vacker i sin fina klänning!


Sonja sa redan precis när hon gick upp på scenen att här fanns det ju några hon kännde igen och så vinkade hon åt mig:)

    

Hon sjöng "under mitt tak" och "du får inte".




Jag gav Sonja non stop och ett fint collage med bilder på oss. Hon blev jätteglad!




Vi pratade länge om mig och hur jag mår och även hur det var med Sonja och hur det går med allt jobb hon har nu.
Hon är verkligen så gullig och omtänksam!


Puss och Kram skrev hon på min skiva:)


Det var några killar där som skulle ha autografer överallt. De fick typ två på axlarna och på magen och ryggen och tröjan, haha. En till, en till, sa de hela tiden. Tillslut fick vakterna säga till dem.
När jag pratade lite mer med Sonja sedan sa jag att jag också ville ha en autograf på magen;)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

ÅH vilka fina bilder! Ni strålar ju båda två! Det verkligen lyser om er. Ni verkar haft en jättetrevlig pratstund :))



Ni är så gossiga, båda två.

Saknar dig Jollan!



Kramar och massor av kärlek, Jennifer, som ligger hemma och är sjuk :(

2008-10-19 @ 19:29:18
URL: http://jenniferjoh.blogg.se/
Postat av: Lalah

Hej fina Josefin!

Vad kul att höra ifrån dig. Jo jag lever jag med.. Men det är så otroligt tufft. Just nu får jag i mig maten som jag har på matsedeln.. Men det ända skälet till att jag gör det är att jag ändå går ner i vikt.. det är mitt ända mål, att gå ner i vikt. Tyvärr så är det så. Men vi får se hur det går i fortsättnigen. Hur känns det att bli utskriven?

Massa varma kramar

Tänker på dig

Clara

2008-10-20 @ 14:27:28
URL: http://lalahs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vad fina bilder gumman, verkligen! Ni är så söta <3 Hoppas du har det bra, känns som så länge sen sist ju :/ Kraamar till världens bästa Joss <3

2008-10-21 @ 11:38:27
URL: http://carolaievighet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0