Bokmässan

Idag har jag varit på bokmässan största delen av dagen. Det var väldigt trevligt och väldigt mycket folk! Köpte lite böcker och lite andra roliga saker. Jag gick lite med Beata och Frida men mest själv. Man blir så trött efter man har varit där hela dagen bara.

Jag åt verkligen världens äkligaste lunch idag. Usch usch usch. Ät aldrig gothia towers nudlar med grönsaker! Det var nåt jättekonstigt i som smakade jätteäkligt.


I kön till att få de äkliga nudlarna.

 
Jag träffade Anna Book på mässan som har skrivit en bok.

  

Jag träffade även hon som skrvit gossip girl böckerna. Det var lite häftigt att träffa henne. Jag som älskar gossip girl. Jag hade velat ha något signerat av henne men det var så ofantligt lång kö så jag orkade inte. Fotograferade lite iallafall:)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Usch vad tråkigt med äcklig mat! Nudlar och grönsaker som brukar vara så gott.



Jag vill så gärna gå på den där bokmässan! Får kanske ta och komma ner till Götet nästa år och göra det :) Fina bilder också :)



Har skickat en låt till din mail också. Förresten, du missade väl inte Sonja i Gokväll igår? Om du gjorde det så kan man kolla på det igen på svts hemsida :)



Kärlek, Jennifer

2008-09-27 @ 22:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0