Det spökar innom mig

Idag har det verkligen spökat innom mig. Ibland är livet en kamp. För min del rätt offta.

Skolan var bra idag. En aning svårt att le och vara på allerten i alla samtal men fredagar med sina musikämen är alltid trevliga. Vi övade till julskivan idag också. Med både 1:or 2:or och 3:or. Tror det kommer bli bra. Det är så roligt att sjunga ihop!

Efter skolan gick jag med Sara hem och fick se hennes fantastiska lägenhet i vasastan! Ojojoj, sicket ställe! Sara bor i min drömlägenhet. En aning avundsjuk. Nej, inte avundsjuk, bara.... glad att ha en vän som bor där så jag kanske får komma upp igen:) Jag tyckte det såg ut som i en film. Fantastiskt att bo så.

Jag hade några ärenden att uträtta idag efter skolan så jag gick och lämnade böcker på bibblan sen och bytte en födeledagspresent. Letade hårspännen också men hittade i nga som kunde hålla upp mitt tjocka hår. Inga som jag ville ha ialla fall.

Gick förbi Jills hus och kunde ju förståss inte låta bli att ringa på så jag gick upp och blev bjuden på lite mat. Det var väldigt trevligt. Jag behövde nog det idag. Jag tycker om att hälsa på hos folk, och idag blev det två besök av mig hos två kära vänner:) När jag sedan begav mig hemmåt så kollade jag lite jackor och skor men hittade inga 1:a klassare. Jackten fortsätter.

Beata har kommit hit idag:) Jag träffade dem på väg hem från bussen. Kul. Imorgon ska vi till bokmässan, jippie!

Kram!


Mormor och Morfar köpte en jättefin resväska till mig när de var här föresten! Kanske kan ni få se den här nångång. Eller om i bjuder på en resa till er så kommer jag med den;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0