Helsjön



Igår var jag med skolan på helsjönd folkhögskola för en liten mysdag med alla ettor. Det var verkligen jättehärligt, väldigt vackert ställe och roliga aktiviteter.


Ingrid och Elin var med! Ni är så goa och söta!


De hade en stor och fin matsal där vi åt lunch. Liv har siktat in sig på tacochipsen.



Vi var i aulan och lyssnade på rektorn som bland annat sjöng opera för oss!




Liv har nåt som kliar på benet!


Vi var också inne i kyrkan och hade lite körövning och lyssnade på Emmanuel.


Mina sköna musiktjejer spelade lite fint för oss innan Emmanuel kom.







Det var verkligen en toppendag med många sköna människor och mycket fin väder!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ser härligt ut :)

2008-09-12 @ 23:14:31
URL: http://emmmis.blogg.se/
Postat av: Denise

Vill du vinna en New York inspererad header av mig? Kolla in på min blogg och anmäl dig direkt!

2008-09-13 @ 14:13:14
URL: http://finastt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0