Hem Ljuva Hem

Ikväll är jag hemma. Jätteskönt. Det är bara det att man blir lite dagvilld. Jag tror hela tiden att det är fredag. Igår var jag så fasligt trött hela dagen i skolan för jag hade inte sovit så bra men idag är det bättre. Jag hade en bra skoldag. Träffade Sara som jag ska spendera en del tid med framöver. Hon verkade trevlig. Det är skönt att hon är där.
Franska-Marita gav oss en uppgift att gå ut på stan och berätta vad vi såg på franska. Det var många som gick hem eller gjorde andra saker. Men jag kunde förståss inte med det. Dessutom tyckte jag det var jättetrevligt att gå och strosa lite med Liv. Bra övning också.

Att vara i skolan denna veckan har varit fantastiskt. Jag hoppas verkligen att den friheten inte tas ifrån mig.

Take Care, J


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tack detsamma söta lilla du! KRAMAR

2008-09-25 @ 19:12:44
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Emily

Söt bild :)

2008-09-27 @ 13:03:10
URL: http://emilysophies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0