Äggjakt



Sugen på ett litet påskägg till påsk? Det är jag.
Därför tävlar jag i en tävling på den här fina bloggen. 

Min favorit tradition på påsken är att måla ägg. Jag och min syster sitter alltid och pysslar med äggen på förmiddagen på påskafon. Min finurliga syster ritar alltid någonting knasigt.


Titta bara på den här donnan.

Alla i familjen drar sitt strå till stacken när det gäller påskbordet. På bilden åvan skymtar man vår påskmiddag.



För mig handlar påsken om kärlek. Den största av all kärlek. Därför målade jag ett litet påsk-kärleks-ägg:-)


Det är nästan lite synd att man ska göra sönder dessa ägg sen..

Kommentarer
Postat av: ewezi

Sv: Va kul att du är med :D!

2009-04-09 @ 10:08:10
URL: http://ewezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0