I'm in love with a fairytale...



Jag såg twilight igår i mitt rum. Vi är medlemmar på lovefilm.se och nu fick vi äntligen hem twilight och jag kunde inte hålla mig utan var bara tvungen att se den igår så jag fick som sagt gå upp och kolla i mitt rum för mamma och pappa ville se Beck. Det var ganska mysigt faktiskt, för jag hade redan gjort mig ordning inför kvällen så jag kunde krypa ner och kolla på filmen i sängen.

Det är märkligt hur berörd man kan bli av en bokserie tycker jag. Twilight sätter sina spår i alla som läser den tycker jag. Filmen är inte ens nära så bra som boken utan känns mer som en liten trailer till boken tycker jag. Det är så mycket detaljer och kanske framför allt tid som saknas i filmen, och så är det ju alltid konstigt när personerna inte riktigt är som de ska vara, när jag läser.

Jag läste föresten klart trean igår också. Måste låna hem braking dawn så fort som möjligt!! Det går inte annat än att bli beroende av denna fantastiska berättelse.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mm, alla böckerna är fantastiska. Har läst allihopa tre gånger typ..

Breaking Dawn är bäst! Fast den finns sällan på bibliotek, men lycka till :D

2009-08-06 @ 11:29:15
URL: http://mittnamnarklara.blogg.se/
Postat av: Elinor

Härligt med twiglight.

2009-08-06 @ 18:10:58
URL: http://santippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0