la nouvelles de mercredi

Nu sitter jag ute på altanen och svettas. Det är riktigt riktigt varmt här. Man brukar bli lite lurad när man sitter här för det är inte alls så varmt i "verkligheten", men det är en bra plats att sola på! Jag klara inte att bara ligga och sola så jag fixar några saker på datorn medans jag solar: Smart va?!

Igår träffade jag min kära vän Hanna en stund på eftermiddagen. Det var jättemysigt verkligen. Vi tog en promenad i skogen. Lite senare på eftermiddagen kom farbror-Jan på besök och han sov över här inatt. Han fyller föresten år idag! Tyckte lite synd om honom då det inte var planerat att han skulle komma hade vi inga presenter eller tårta till honom utan vi fick bara väcka honom med ja må han leva. Men han verkade nöjd med det :-)

Sonja, Shirley och Sannas konsert igår kväll var toppen! de är så grymma ihop och så roliga! Showen var nästan samma som de turnerade med för två år sedan men på deras enskilda nummer sjöng de andra sånger. Bäst var såklart Sonja.

Jag träffade flera som jag kännde igen som jag hejade lite på. Maria var där också! Kuuuul att se dig! Nu vet jag inte när nästa konsert med tjejerna blir - snart hoppas jag!

Idag ska vi troligvit åka och bada när pappa kommit hem från jobbet. Jippie!


Kommentarer
Postat av: Anna

Å vad mysigt! :)<3 Saknar dig



just det: Ägg, jag kanske ska uppdatera mina kategorier lite hehe :P



KRAM!

2009-08-05 @ 13:54:29
URL: http://solflingan.blogg.se/
Postat av: Erica

Svar: Mm, kul att du tycker det btw. :)



Alltid nice med en konsert! =)

2009-08-05 @ 14:24:21
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0