Panik!

Jag hatar att tvätta håret nu. Jag får panik bara av att dra fingrarna genom det. Det bara faller av liksom. Det är hemskt. Förstår verkligen alla som måste ta cellgifter då man tappar allt hår. Jag hade inte klarat det. Ni är tappra.

Trodde aldrig jag skulle behöva gå igenom det här igen. För fem år sedan tappade jag halva mitt hår. Det var fruktansvärt. Jag vill verkligen inte gå igenom samma sak en gång till. Jag blir så rädd när jag har massa hårstrån i händerna bara jag drar fingrarna genom underhåret.

Gode gud låt det va kvar!


Tjockt och lång hår på dopet.

Kommentarer
Postat av: Maddie

Åh, JOSS! Jag blir så orolig för dig! Jag vet att du försöker, men snälla! Gud, jag ber för dig! Gå inte igenom allt igen! Skriv en lista på allt du VILL göra i livet. Läs den varje morgon, varje kväll, och ha en miniatyr med dig att läsa när det känns tungt! Ett helvete som detta är inte värt någonting alls. Se på dina vänner, att de får lov att äta, att de gör det, och ändå är så underbart fina! Du vet att du kan ringa och messa när som helst.

20% av alla som fått denna sjukdom dör av den. Bli inte en av dem.

Jag finns här för dig. Den är inte värd en endaste sekund till av ditt liv!!



Kärlek till dig <3

/M

2009-08-24 @ 15:54:44
URL: http://missmaddie93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0