Saturday diary

Hej hej!

Idag har vi fått vakna upp till ännu en dag med strålande sol. Härligt! Jag sitter ute på gräsmattan och solar nu.
Idag måste vi städa och handla.. Känns inte som det roligaste att göra när det är så fint ute, men, det är bara att sätta gång och få det gjort.

De senaste dagarna har verkligen varit ångestfyllda. Fattar inte varför ni inte bara kan släppa taget om mig, hatade ånestspöken! Gårdagens måltider var inte precis de bästa ångestdämparna heller så det är verkligen inte bättre idag. För att inte tala om igår kväll..

Men jag tror att jag kommer lyckas och fortsätter att kämpa - för jag är en fighter!


Kommentarer
Postat av: Maddie

Fina fina Joss! Du är en riktig fighter, och jag VET att du kommer klara det här! Ge gärnet tjejen, jag tror på dig!



Kärlekskramar

Maddie

2009-08-08 @ 18:40:15
Postat av: Anonym

Fina Joss!

Kämpa på, du är så sjukt duktig!

Du är inte bara en fighter. Du ÄR en vinnare!

Jag tror på dig!

Stora styrkekramar! <33

2009-08-08 @ 22:28:00
Postat av: Josefin

Tack tack tack!

Ni är så fina, och jag är så glad att ni finns!

2009-08-09 @ 10:56:21
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0