Seger?!

Suck. Så var kampen igång. Ibland gör jag det inte lätt för mig alltså. Men jag vet att jag gjorde det rätta och det är det som känns bra trots allt. Ena halvan av mig skriker av ilska för att ha blivigt förådd och den andra ler av seger. Det är så väldigt svårt att stå ut men jag har faktiskt klarat allt det här på egen hand så jag borde kunna gå med rak rygg och näsan i vädret och le för att jag är så himla duktig och verkligen klarat detta! Jag är faktiskt himla bra. Röster trycker ner mig 24/7, och det tar emot att säga det, men jag är bra. Jag är modig och stark som gjorde detta. Nu tar jag en dag i taget igen och andas djupt ner i magen och ser alla fördelar med detta. För det finns. Visst finns det.

Carey me Lord.


Kommentarer
Postat av: Anna

Ååååhhh, du är bäst!<33

2009-08-20 @ 17:32:57
URL: http://solflingan.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Åh, Joss. Du är så fin och värd allt gott! Önskar att jag kunde få trycka på en knapp så du kunde se dig själv genom mina ögon, och se hur underbar du är! Kämpa på tjejen, I'm here to catch you. The Lord is on your side.

Du vet vad som är rätt. Du är en fighter. Du klarar det! <3

2009-08-20 @ 18:24:42
Postat av: Anonym

Du är jätte duktig!

2009-08-20 @ 21:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0