Tuesday diary

Har haft det jättemysigt idag med Elin i slottskogen. Vi promenerade och fikade på gräsmattan och pratade.
Hämtade även Braking dawn på bibloteket som jag reserverat. Jisses va tjock den boken är alltså! Jag tror aldrig jag har läst en så tjock bok.

Imorgon ska jag klippa mig. Whaa.. Är lite närvös. Sist jag klippte mig klippte han ju så mycket. Jag tänker inte riskera det igen. Men det är på en ny salong med en ny frisör den här gången. Hoppas det är ett bra ställe.

Vet inte exakt hur jag vill ha det än.. Nu ska jag gå och kolla efter insperation i några tidningar.


Jag vill gärna kunna sätta upp håret så här som Cameron Diaz. Som förövrigt har väldigt snyggt hår!


Kommentarer
Postat av: JULIA AMANDA

Diaz har faktiskt himla snyggt hår, hon passar i det där blonda. Kommer ihåg när hon var brunett, inte alls snyggt!

2009-08-18 @ 21:26:00
URL: http://juliaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0