Thursday diary

Pust och phu. Då har man klarat av 2/3 av matteproven. Hur mycket har jag kvar då? ;-)
Nä, men det har gått ganska bra. Inte så jättestressad har jag varit. Idag satt vi i fyra timmar och skrev vilket ioförsig var ganska jobbigt i sig, men jag tror jag klarade det ganska så bra ialla fall.
Helt sjukt att jag kanske gör mitt allra sista matteprov i livet nästa vecka. Känn på den.

Nu ikväll har jag haft dansföreställning i flunsåsparken. Det gick jättebra och det var verkligen kul! De hade byggt upp en jättefin bakgrund och det var härlig julstämning :-) Våran dans gick jättebra. Extraträningen lönade sig verkligen för mig :-)

Nu ska jag öppna den 10:e luckan och sen gå och lägga mig. Imorgon ska jag se stämningsfullt luciafirande i Vasakyrkan.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0