Allting måste ordna sig..

bild: anna turesdotter  www.solflingan.blogg.se

Jag trodde aldrig livet var så svårt
Jag trodde aldrig hjärtat var så hårt
människor som älskade varann
Jag trodde på att drömmen den var sann
Nu står jag här och orkar inte mer

Nu undrar jag om Gud hör när jag ber
Alla mina ord har tagit slut
Det känns som allt mitt hopp har runnit ut
Och alla mina tårar

Vem kan älska mig och se
Se mig som jag är
Kan älska nu och här
För den jag är
Och vem kan älska och förstå
När tiden börjat gå
Att allting måste ordna sig
Vem kan älska mig

Kommentarer
Postat av: Micha

Älskade vännen!

Livet är inte lätt. Det har vi lärt oss. Du behöver inte orka hela tiden, bara finnas. Ta en dag i taget så kommer allt annat att falla på plats efter hand.



Det är klart att Gud hör när du ber. Man behöver inte sätta ord på allting. Gud förstår ändå, Han ser dig och vet om dina tankar och dina innersta hemligheter. Jag önskar att jag bara kunde ta dig i min famn och bara låta dig gråta ut. Jag finns här för dig, hjärtat. Och jag kommer att fortsätta med det. För jag vet att det kommer en dag då du kommer att må riktigt bra. Jag tror på dig. Och jag ser dig, som du är. Älskar dig för den du är. Precis som du är nu. INGENTING kommer någonsin att få mig att älska dig mindre, min älskade vän. Du är en en av mina bästa vänner. Stora stora kramar med mycket värme och kärlek! <3

2009-02-22 @ 17:26:30
URL: http://miichangotango.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0