Friluftsdag


bild

Idag hade vi friluftsdag då vi testade curling. Det var faktiskt väldigt roligt att prova på. Svårt. Men kul:-)
Det var jättesvårt att hitta till curlinghallen men som tur var var vi ute i god tid.
Vi blev ett ganska stort gäng i varje lag och det var jättekul tycker jag att så många från klassen var där!
Vi fick öva lite först för som sagt så var det ganska svårt.
Killen på bilden nedan måste vara en ganska skiklig curlingspelare för så där såg inte jag ut när jag spelade kan jag säga... ;-)

Efter två timmars curlande gick vi till cafét och satt där och myste.


bild

Kommentarer
Postat av: L

svar: det är hon på bilden skom stickar så bra. min syster. jag är inte lika duktig, men stickar jag jag också.

2009-02-24 @ 16:48:48
URL: http://lenit.webblogg.se/
Postat av: Ida Hjortsberg

Tävla GRATIS på min blogg, det är bara att kommentera inlägget om

tävlingen. Helt GRATIS, du kan bara vinna, nya tävlingar hela tiden.



Lycka Till! Kramar Ida Hjortsberg



Ps, tipsa alla dina vänner! ;D



2009-02-24 @ 17:31:10
URL: http://idahjortsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0