Matteprovet..!



Denna veckan är det så mycket alltså. Ibland har man lust att bara dra täcket över huvudet. Men det är bättre att kämpa och se det positiva sakerna med allt som händer. Imorgon börjar min dans äntligen! Jippie! Idag på gympan steppade vi med Hannah. Hon är jätteduktig på det.

Imorgon kommer det. Matteprovet. (läskig musik) heh. Känner mig väldigt spänd inför det. Vet inte riktigt varför. Matte kanske inte är mitt bästa ämne men egentligen tjänar man ingenting på att vara orolig eller nervös. Det är bara att alla stressar upp sig så mycket i klassen så man liksom bara hänger med. Ska försöka plugga lite på det nu innan jag ska till kyrkan och öva lovsång.


Kommentarer
Postat av: Julia

Hoppas att matteprovet går bra imorgon! LYCKA TILL! Vilken ursnygg miniräknare alltså hihi.

Vi hörs snart, Pussar

2009-02-03 @ 18:52:47
URL: http://missjullan.blogg.se/
Postat av: Anna

Hello på dig själv (:

Lycka till! :) KRAMAR!<3

2009-02-04 @ 14:32:57
URL: http://solflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0