Printemps

Kom precis hem från en lång och underbar promenad i det vackra vinter vädret.
Det är nästan skrämmande hur solsken påverkar mitt liv. Jag blir en helt annan människa känns det som.
Längtar så till våren idag. Eller.. tänkte faktiskt rätt mycket när jag gick hem från kyrkan vad Daniel sagt. Att leva i nuet kan man samanfatta det till. Att förvänta sig att Herren hjälper idag. Så jag försökte att inte tänka att "åå tänk när det blir vår. Då börjar livet alltså, vad roligt jag kommer ha och va bra jag kommer må" utan istället ta dagen idag och göra något roligt och njuta av livet just som det är just nu. Det var en bra predikan. Nu när jag tänker på det så pratade faktiskt Sture om det på morgonbönen i torsdags också.. Jag tror det är viktigt i vintertider som dessa...

Njut av varje sekund.



Kommentarer
Postat av: Leia

Tackar,

fin bild =)

2009-02-01 @ 15:50:26
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Annonsera

Hej!

Hjälp till att bygga upp bloggvärldens största Bloppis!

Släng in hur många annonser du vill, HELT GRATIS!

Om alla hjälps åt så kan det här bli riktigt skojj!

Vilka fynd man kan göra då!



Ha en underbar kväll!

Mvh, Annonsera

2009-02-01 @ 16:34:41
URL: http://annonsera.blogg.se/
Postat av: Anonym

känns det inte lite förnedrande att säga just 'herren'? :/

2009-02-01 @ 17:21:58
Postat av: ..:Sarah:..

Tack :)

2009-02-01 @ 21:40:04
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0