Hallelujah!

Hallå hallå!

Första måndagen på terminen. Eller egentligen inte eftersom vi privatgymnasister börjar vårterminen först nästa vecka. Men ialla fall första skolmåndagen på året. Det gick faktiskt smidigare än jag trodde. Har sovit bra på helgen så jag var inte alls trött idag faktiskt. Till skillnad från vissa andra (*host* Liv och Isabelle *host*;-)

Liv den stackaren var så täppt i näsan idag. Så där mycket som bara jag brukar kunna bli. Känner verkligen med dig vännen. Heh.

Ikväll ska jag till tonår. Hoppas det blir kul. Sis väntar på mig alla fall sa hon. Tack. Och min andra sis, heh. Kommer också. Frida alltså. Kul.

Nu ska jag och pappa sjunga lovsånger så radhuset vibrerar.

Hallelujah, praise the Lord! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0