I won't cry...

Idag är en sån där dag då jag bara skulle kunna sätta mig ner och gråta.
Imorgon ska jag träffa Anneli. Var väldigt länge sedan. Hjälp mig snälla.

Vi hade naturkunskap A idag för första gången. En jättemesig lärare hade vi. Han pratade så högt (Eeh.. tyst) så att bara vi på första raden hörde. Han var dessutom väldigt nervös. Jag tyckte lite synd om honom då läraryrket kräver rätt mycket aktoritet. Jag hoppas det blir bra ialla fall och att han känner sig tryggare efter några veckor.

Nu ska jag gå ut. Tänkte hämta mina och tjejernas biljetter. Det blir kul i mars.


Jollan längtar till sommar och sol.

Kommentarer
Postat av: A -*

Jaop Dock har det blivigt lite bättre än var det va 2007. Men tror det är påväg på rätt spår men riktigt riktigt sakta och det drar ner massa ungdomar i skitet..:/

2009-01-21 @ 16:55:26
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: Julia

Lilla Jollan! Hoppas allt blir bra, vad det än är. Det är bara att ringa när du vill, jag tänker på dig. Tusen pussar <3

2009-01-21 @ 21:49:58
URL: http://missjullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0