Känslor och Funderingar

Idag mår jag ganska bra tror jag.
Det är januari. Det regnar. Igår snöade. Vilket betyder gator fulla med slask. Syrran har åkt. Mamma och Pappa är fortfarande sega efter influensan.
Men. Jag mår ganska bra. Det känns bra.
Jag hoppas känslan håller i sig.
För att muntra upp mig klädde jag mig lite tjusigt idag med randig tröja, svart kjol, röd sjal och favvis mössan.
Vet inte riktigt vad vi har för planer idag. Jag ska plugga. Känns som betygen börjar dala lite. Tror det beror på nya lärare, högre krav, snabbare takt och svårare uppgifter. Men jag gör mitt bästa och det är allt jag kan göra.

Är jag klok? Eller varför säger alla det?

Det var dagens flummiga funderingar.

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0