Vän

Är inte så sugen på att blogga idag så det blir bara ett hej och hejdå.
Och en snabbis av dagen;-)
Har varit i skolan ända sedan morgonen, vi har ju inte nån sovmorgon längre nu när vi börjat med naturkunskap A. Efter skolan skulle jag ha utvecklingssamtal med min mentor Lovisa.
Jag träffade Pappa innan det och vi gick och fikade i caféet och jag gjorde matte innan vi gick upp till Lovisa.
Det var ett bra möte och jag hade skött mig bra:-) Lovisa är go och snäll och bra. Hon uppfattar tydligen mig som vän. Det bettyder att man inte bara är snäll utan att man liksom har en aura av kärleksfullhet, förklarade hon.

Nu väntar pianot på mig.

Kram♥


Kommentarer
Postat av: Anna

jag kommer ja :)

2009-01-29 @ 13:50:35
URL: http://solflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0