Sjung och va gla' för det är allsång ida'

Tänkte visa lite bilder från måndagens allsång.


Vår plats - allra längst fram.


Tjejerna har liten konferans med kapellmästarn'.


Sanna övar sin "Catch the moon"


Sonja övar "En del är vackra när de där"






Efter en stund av tystnad kom tjejerna ut igen och skulle öva - då med helt knasiga frisyrer!


Kolla bara på Sanna!










Vi väntar på att det ska bli dags.


Dags för sänning!










Siwan var rolig och söt!


Finalnummret med alla gäster på scen.

Tack alla goa för en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh vilka fina bilder du tog :)) Verkligen! Jag längtar tillbaka så himla mycket. Jag skickar dig mina bilder så fort jag kommer hem igen! Nu sitter jag på biblioteket hä i byn. Tur att det finns internet här åtminstone ;-)



Hoppas att du har det fint. Jag saknar dig redan! TUUUUUR att vi ses i stockholm snart.

Stooor kram!

2009-07-23 @ 16:12:47
Postat av: Ellen

Vilka fina bilder:D Kika gärna in på min o min kompis blogg. www.xandraochln.blogg.se

Vi var där också och kollade på Lotta på Allsång:)



Tre essen var verkligen bra<3, kommer du till Liseberg när de kommer igen? ( 4:e Augusti, har de den konsert)

2009-07-24 @ 18:27:35
URL: http://ellbri91.musicblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0