Hopeless

Den här veckan har verkligen varit en sådan vecka då tankarna bara malt i huvudet. Jag känner mig trött och sliten och jag tror det kan bidra lite till alla funderingar och tankar. Jag känner mig verkligen dålig på allting. Det är hemskt när man känner så. Att man inte duger. Jag har funderat mycket på jobb och utbildningar. Man ska ju utbilda sig till det man är bra på. Jag har ju ingenting jag är bra på.. Inte så där riktigt bra.

Detssutom känner jag mig allmänt tråkig och konstig denna vecka.

Ibland är livet inte lätt.


Kommentarer
Postat av: Maddie

Vet att jag tänker och ber för dig, J. Det finns få människor som är så talangfulla, snälla, omtänksamma, vackra, trevliga, positiva och bra på att få andra på gott humör som du är!

Du är så underbar precis för att du är du <3

Kramar med kärlek och styrka, Madeleine

2009-06-03 @ 20:49:10
Postat av: Anna

Å lilla fina goa du! Jag tror inte att det kommer vara så svårt för dig att finna vad du vill jobba med, du är ju så bra på nästan allting!



Men jag håller med, livet är inte lätt. Ibland känns det ju verkligen outhärdligt.. men fortsätt simma!(som Doris säger i Nemo) Tillsammans kan vi komma ut ur fisknätet.. :P



Kramkramkramkramkram från Anna till Josefin<3

2009-06-04 @ 06:43:38
URL: http://solflingan.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag förstår precis hur du känner. Önskar att jag kunde uttrycka mig precis som du och skriva några kloka och fina ord. Du är verkligen duktig på allting! Verkligen. Tusen tack snälla du för all go hjälp jag har fått. Du är så omtänksam och en helt underbar vän! Hoppas du vet det.



Det finns verkligen ingen som du!

Kram till dig fina, fina Joss

2009-06-04 @ 16:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0