Beaucoup



Jisses vad mycket det är just nu alltså. Ändå sitter man och bloggar;) Fuskis där. Jaja. Man måste väll få pusta ut lite. Okej då, idag har jag inte fått så mycket gjort. Men jag ska sätta igång alldles strax. Det är så jobbigt när allt bara hänger över än och man inte vet i vilken ände man ska börja.

Vecka 12 är det lite lugnare. Då får man pusta ut. Bara två veckor kvar.. Och då kommer mina vänner också! Det ser jag verkligen fram emot. Och att få gå på en fin konsert.

En kille i MU3 höll tydligen en jättebra projektarbeteskonsert i måndags. Vissa i klassen gick dit men jag kunde inte riktigt med att skolka från matten. Men kanske man skulle gjort det ändå.. De andra var nästan lyriska.

Funderar på att sätta upp lappar i skolan och be om en extrakonsert. Om jag vågar..;)

Nej hörrni, pianot ropar på mig.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0