Curling

bild: julia nilsson

Bild från förra veckans curlingäventyr.

Kommentarer
Postat av: Lara ♥

Hej finaste ♥

Förlåt mig så mycket för att jag itne har svarat.. Men på din förra kommentar. Men jag har mycket att stå i & det är tuffare än vanligt just nu. Vad roligt att du såg mig, men hur kommer det sig? Går du också på BUP?

För några dagar sedan berättade du att dina behandlare vill att du skall göra en massa tuffa grejer. Att du inte klarar av det. Jag förstår hur jävla jobbigt det redan är med att få i sig mat; och att dessutom behöva utsätta sig för ännu större utmaningar är inget roligt. Inget roligt what so ever. Men hur går allt då, bortsett från utamningarna? Får du i dig mat? Håller du vikten?

Oh Josefin, jag saknar verkligen våra pärlstunder tillsammans och våra prat om allt & alla.. Kanske vi kan träffas igen?

Många kramar, Clara

2009-03-04 @ 20:16:33
URL: http://laramaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0