Födelsedagsbarn!



Var på födelsedagspartaj hos älskade J idag. 32 år blir bruttan idag. Inte så dåligt faktiskt..

Hade gjort ett mycket fint kort med massa små saker i och köpte underbara blommor efter skolan. Harriett var nyanländ från Norrland. Jättekul att se henne igen! Hon är så go alltså.


Senare kom Jills vän Pernilla med hennes underbara dotter Stella. Vilken härlig unge alltså! Helt fantastisk. Trots att jag bara träffat henne en gång tidigare och det var i våras så tog hon mig i handen på en gång hon kom innanför dörren och skulle leka. Så mysig.


Känns konstigt att jag snart får en egen liten syster eller bror. Eller egen och egen. Det blir ju inte bara min. Men det känns som det blir min lilla. Mystiskt med barn alltså.. Det är ett under. Tänk vad fort 9 månader kan gå! Känner mig inte heeelt redo än alltså.



Grattis kära sis på din dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå vad skoj att du ska få ett nytt syskon! =)



Är J din syster också?



Tycker verkligen om din blogg du skriver så bra och har så fina bilder!

2009-03-07 @ 20:53:07
Postat av: Jollan

Tack så mycket rara du!



J är en nära vän men alla brukar tro att vi är systrar så vi kallar varandra sis lite då och då:) Och det är hon som ska få barn.. Och då vill hon att jag ska vara barnets extra storasyster.



Förstår nu att jag kanske skrev lite virrigt.



Kram till dig!

2009-03-08 @ 10:29:25
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0