Vendredi

Idag har vi sooovmorgon! Å så skönt. Konstigt nog vaknade jag tidigt ialla fall. Jag gör alltid det. SÅ typiskt. Men det var ialla fall skönt att få ligga kvar lite.

Nu håller jag på med den dumma samhällsläxan. Är så sur på Robert alltså. Synd att han ska hålla på som han gör.

Idag väntar en skön dag. Det är jättefint väder ute och jag tänkte inviga mina nya converse. I skolan har jag sånglektion, kör, ensemble och matte. Inte allt för jobbigt;-) Mitt nya armband är på, jag ska köpa nya jeans och framför allt...
Det är fredag! :-)

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Puss på dig och fina kort!

2009-03-20 @ 10:15:31
URL: http://solflingan.blogg.se/?tmp=07212547

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0