Bekymmersgatan

Jag var i Saron i dag och övade med Liv, Lukas och Maria. Det var väldigt kul. VI börjar verkligen sätta låten nu och det är en sån härlig känsla när man gör det! Tror det blir fantastiskt på söndag.
Vi övade ganska länge idag så vi hade tid att leka också. Vi bytte instrument hela tiden och spelade om och om igen. Det tycker jag är så kuuul! Hihi. När man inte behöver ha nån prestationsångest för man spelar bara för det är kul. Då kan man låtsas att man är världens bästa trummis och pianist och basist trots att man inte är det... Jag gillar att drömma mig bort helt enkelt.

På tal om att drömma sig bort så gick jag helt fel när jag skulle till Saron. Jag gick upp för ett jättehögt berg och kom heeelt och hållet fel. Kom till en gata som hette Övre Bekymmersgatan, väldigt passande!

Hittade tillslut och gick sista biten med min mentor Lovisa och hennes son Joel som jag så lämpligt stötte på.

Ibland är man bra tankspridd alltså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0