La la la la la la...

Idag slutade vi kvart över tolv! Hääääärligt! Vi slutar aldrig tidigt i vanliga fall så när man för någon anledning gör det så är det så otroligt skönt! Jag hann träna, gå på stan, solaoch läsa och ändå komma hem till fyra utan att stressa ett dugg.

Vi övade Stevie idag hela skoldagen. Jag var så trött imorse så jag trodde inte jag skulle orka men jag klarade det.
Det är så roligt och låtarna är så bra! Jag tror det kommer bli en riktig succé!

Ikväll ska jag till Saron med mina fina vänner. Tror det blir väldigt bra.

Önskar er alla en jättehärlig fredagskväll!


ps. föresten är rubriken början av "my cherie amour" för er som inte förstod det direkt;-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ah, HAHA! Du ÄR helt underbar! Vilken låt :P Kramkramk!

2009-05-16 @ 20:56:10
URL: http://solflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0