You can tell the sun in his jealous sky

Hemma igen efter en lång dag. Igår gick jag med lättare steg men idag tynger ångesten ner mig igen.

Hade min sista sånglektion med Mariana idag. Lite sorligt. Hon är så go mot mig jämt. Jag kommer sakna henne nästa år. Vi har iallafall flera konserter kvar tillsammans innan sommaren!

Imorgon har jag naturkunskapsprov så nu ska jag sätta igång och plugga på det och sedan gå ut på min runda för att smälta det lite. Jag tycker att en promenad ger dubbel effekt på plugget. Så det är ett tips. En halvtimmas plugg och en halvtimmas promenad efter det ;-)

Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Micha

Älskade Joss.

Vet du hur underbar du är?

Tack för din fina kommentar.

Dina ord värmer.

Inte kul att du har ångest idag. Jag ber en stund för dig. Du är inte ensam.

Stora kramar, din Micha

2009-05-05 @ 19:07:39
URL: http://miichangotango.blogspot.com
Postat av: Anna T

Jag vill inte att du ska ha det jobbigt när jag har det så bra! Heja heja dig Puss och gos goseligoskram! <3



ps.jag vill så klart inte att du ska ha det jobbigt alls!

2009-05-06 @ 15:45:04
URL: http://solflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0