Thuesday diary

Idag stod jag och Malin i min klass på gymnasiemässan. Jösses va folk det är där alltså. Tycker det gick ganska bra.. En del visste verkligen vad de ville och en del hade ingen aning. Det finns ju verkligen alla möjliga linjer. En kille ville typ på skateboard. Fatta gå skateboard på gymnasiet! Vad bli man få liksom?
Nu är jag rätt trött efter att ha varit supersocial i två timmar, så nu sitter jag ensam hemma och lyssnar på Kirk Franklin.. snart ska jag fortsätta med mitt lilla kjol-projekt.

Kram!




Kommentarer
Postat av: S.

Man behöver inte gå på gymnasiet för att bli något, bara man tycker det är roligt så är bra. Dom är ju unga för tusan.

2009-10-06 @ 18:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0