St Jörgens Spa

Har ju glömt att berätta om spa-besöket igår.
Det var verkligen helt fantstiskt på st jörgens spa. Vet inte hur många gånger jag sa att jag var glad att få komma dit och hur lyxigt allt var. De har verkligen fått det jättefint!
Först var vi ju och tränade i poolen. Jättefint var det där, frächt och läckert. Passet var bra. Lite kort dock med 45 minuter tyckte jag..

Efter passet gick vi in till spat. Vi badade i kalla och varma pooler som var i rum med vackert kakel och strjärnor i taket. Man kunde duscha i tropiskt-vatten eller iceocen-vatten. De var olika dofter som kom med vattnet alltså. Massa sköna bastu-rum fanns också, med och utan dofter.

Att gå på spa en vanlig torsdagseftermiddag är verkligen vardagslyx!


En bild inne från spat.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Oouh vad fräckt det verkar ha varit! SÅ mysigt kan jag tänka mig:)

2009-09-07 @ 21:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0