We are family

Nu är jag hemma efter en urhärlig församlingshelg. Vi har verkligen haft det jättebra och bara myst och umgåtts och spelat spel och musik och haft kul. Verkligen en toppenhelg. Tycker på ett sätt det känns som vi varit borta en hel vecka..
Jag min klant, skulle sjunga idag på gudstjänsten men glömde noterna hemma. Jag kom på det i natt och blev helt förkrossad och vågade knappt gå ner till frukosten för jag tyckte det var så pinsamt. Men det löste sig ganska bra. Sjöng och spelade "sjung till Jesus" i stället. Brukar inte kompa mig själv så ofta inför publik så jag var ganska nervös;-)

Bilder kommer när jag orkar ladda upp dem.


En bild från förra årets församlinghelg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0