Wensday diary

Hallå hallå.

Onsdag betyder kort dag för mig men idag var den faktiskt ganska lång om man kan kalla 9 - 13 långt. Vi är så bortskämda nu med vårt chillschema.

Vi övade kör med Elisabeth, kul faktiskt. Jag tror den kommer bli bra den låten.

Idag mår jag faktiskt bra :-) Det är konstigt att det kan svänga så fort ibland, men det är bara att tacka och ta emot när det kommer en bradag.

Kollade just in på friskis och svettis hemsida och ser att de har danspass idag halv fem.. Om en timma alltså. Ska man åka tillbaka eller inte.. Kaaanske jag gör det. Ja.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan

Såg på din förra blogg att du hade en bild på din "drömklänning".

Jag har den klänningen och undrar om du är intresserad av att köpa den. Den är vit med röd/grå/svarta ränder.. från Anna Sui..

/Anna

2009-09-30 @ 16:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0