Monday diary

Åå nu har jag lämnat in valet inför trean. Phu.. Vilken beslutsångest jag har haft! Har varit så säker så länge men så ändrade jag mig verkligen i sista stund då jag insåg att jag faktiskt kan ha stor nytta av vissa saker efter gymnasiet som kanske inte är så jättekul att läsa in sen.. Nu lägger jag det här i Guds händer och litar på honom.

Ska dansa om en timma och sen var det kyrka idag men jag är inte säker på att jag hinner.. Det är så jobbigt när allt är på samma dag. Jag får se hur det känns när jag kommer hem helt enkelt!

Take care!

J


Den här halsduken skulle jag velat haft idag i skolan. C'était froid!!!


Kommentarer
Postat av: U.

Halsdukar är bra. Jag måste för övrigt säga att du har en väldigt vacker header.

2010-02-08 @ 21:59:14
URL: http://nettelblad.blogg.se/
Postat av: Anja

Svar:

Vad roligt :) Ja det är det och livet blir vad man gör det till! Jag ska göra det bästa av det iallafall.

2010-02-09 @ 12:20:19
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0