Sunday diary

Har haft en mysig helg då jag bland annat har sytt klart min klänning som jag invigde igår när vi var på resturang och firade mammas födelsedag. En riktigt trevlig kväll på Amazing Thai blev det. Sen skyndade vi hem och såg på Melodifestivalen. Det var verkligen oväntat att Timotej gick vidare! Det trodde jag inte. Tyckte inte de var särskilt bra heller.
Idag har jag varit i kyrkan och ute och gått en del i snökaoset. Håller på med lite pyssel också. Jag passar alltid på att pyssla massa på loven. Man hinner liksom inte göra klart annars när man har läxor och sånt.
Annars ser jag fram emot skolan imorgon.. :-)

Kram!


Pysselipyssel på rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0