Hiss och diss

Idag skulle jag provträna på Sportlife. Jag kom dit kvart i fyra, passet skulle börja fyra. De var krångligt att vara gäst för de fattade aldrig att jag var anmäld eftersom jag inte hade nåt meddelmsnummer. Det var svårt att ringa och boka också för de svarade aldrig. När jag hade bytt om och var klar frågade jag på receptionen vart passet var nån stans och då sa hon att det började 16.. Och klockan var 16, men då var den tydligen 16:01 så du fick jag inte komma in för man när dörrarna stängts så var man för sen. Helt knäppt! Hur skulle jag kunna veta.
Jag fick träna i gymmet istället, som iochförsig var stort och fint. Jag kommer nog inte komma tillbaka till Sportlife dock, kändes inte som min typ av människor där alls.
Jag vill återigen slå ett slag för fantastiska friskis och svettis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0