Saturday diary

Igår var första skoldagen på terminen. Eller igentligen så börjar ju inte vårterminen förrän om två veckor, men första dagen efter lovet ialla fall. Jag var faktiskt bara glad att va tillbaka i skolan. Kände mig utvilad och redo:-)
Igår hade jag bara kör och ensemble så det var inte så tungt.

Efter skolan var jag inne på NK jäääättelänge för jag hittade ett par fina skor och jag har ju sån beslutsångest så jag gick omkring i dem jättelänge och kände och provade och kollade runt medans jag höll dem i handen osv. Sen när jag hade bestämt mig skulle mamma komma dit och kolla så då fick jag vänta ännu längre. - Men det var det värt, för nu har jag fina nya skor att trippa omkring med idag :-)
Fast jag inviger dem nog inte nu när jag ska ut och gå i kylan utan senare i eftermiddag då vi ska hem till Leffe G.

Ha det så bra!

Puss, J


en skolstart utan dig är inte riktigt lika kul..

Kommentarer
Postat av: Diana - Gravid ♥

Vilken mysig blogg du har! Besök gärna min, har många tävlingar på gång som jag tror passar dig! =) Trevlig helg! Kram, Diana

2010-01-09 @ 23:44:19
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Skönt att få rutinerna tillbaka iaf. =)

2010-01-10 @ 16:44:14
URL: http://alexandrapalfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0