La printemps se approcher..

Idag kom fina the garden collection till H&M. Jag har spanat in kollektionen ett flertal gånger på hemsidan men jag föredrar att köpa i butik då man kan känna och prova och sådär. Jag var där tio minuter efter att det hade öppnat för dagen och då var väldigt mycket slut. Helt galet alltså. Gillar inte riktigt den köphysterin det blir. Men. Jag ska inte säga nåt. Jag var ju själv där.
Två fina plagg fick jag med mig hem. Jag gillar dem väldigt mycket!



Dagen blir ju inte sämre av att det är 14 grader ute.. La printemps se approcher mes amies..


Kommentarer
Postat av: Sanna

vackra!

2010-03-25 @ 20:02:11
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: emelina

vad kul att du tkr det :) taaack!

Ja förstår det, hoppas du med får simma med delfiner någon gång då :)

2010-03-26 @ 14:38:51
URL: http://emelinaf.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jättefina....blusen längst ner...vilken storlek tog du??? Va de stora i storleken??? skulle vara supergulligt om du ville svara=)



MVH

2010-04-03 @ 16:27:50
Postat av: Jollan

Hej Johanna!

Jag hoppas du ser detta meddelandet, då jag inte hittade någon bloggadress/mejl till dig.

Jag köpte blusen i storlek 34 och tycker den passar perfekt. Jag är en typisk 34:a så jag skulle inte säga att de var stora i storleken.

Kram!

2010-04-04 @ 10:30:02
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jättegulligt att du svarade så snabbt=) Tack så mkt!!!!!!!! kram

2010-04-06 @ 14:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0