Varning

Varning för klagoinlägg.

Idag har vi vår stora dansshow i flunsåsparken och vi har övat jättemycket och är superbra och har jättefina kläder och blablabla. Men jag är sjuuuuuuuuuuuuk.
Jag sitter här och väger fram och tillbaka. Ena stunden "Nej men jag klarar det, det är inte så farligt att vara lite sjuk." och nästa "Jag kan inte ens ställa mig upp utan att det snurrar i hela kroppen och jag svettas och fryser om vartannat, kanske inte så smart att åka iväg och träna och uppträda" 
Men jag vill ju så gäääääääääärna!!
Vi får se hur det blir.  Det är ialla fall supertråkigt att ligga utslagen på soffan här hemma och knappt orka pallra sig till datorn för att få se något annat.

Suck...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0