Sista dansen...

Idag är ingen jättebra dag. Dels har jag ont i kroppen och magen och huvudet. Inte frisk än. Jag som trodde att gårdagens vila skulle vara nog. Men jag ska till skolan idag. Vi har bara två lektioner för det är öppet hus i kväll men jag kan inte komma. Sista dansen är idag också. Tråkigt. Jag kommer sakna det väldigt mycket. Det är synd att det slutar så tidigt. Förutom all värk så är det allt annat som tynger mig också. Det är påfrestande. Det är skrämande och jag känner inte igen mig själv. Förstår inte hur det kunde komma så plötsligt dessutom. Jag är förvirrad.

Jag har som sagt bara två lektioner idag så jag börjar inte förrän 13:10. Men jag måste till pappas jobb innan så jag måste ialla fall åka 11:15. Men det är ju inget att klaga på egentligen.

Hoppas du mår bra idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0