"Vad innebär det att vara ett däggdjur..?"



Nu har jag äntligen kommit hem från en lång dag.
Fotboll stod på scemat på gympan.. Oh no! Men jag klarade det. Vi körde tjejer mot tjejer och övade passningar och så. Det märks att det är stor skillnad på LM jämfört med min gamla skola. Och med min nuvarande gympalärare kan ingenting bli tråkigt. Nästan.

Liv och jag höll jättebra tal idag om näbbdjur. Hahahaha. det var så roligt så jag trodde aldirg jag skulle klara att hålla det utan att skratta. Näbbdjur mot typ argumentationer om kollektivtrafiken. Men.. Vårt tal var bra och vi skötte oss ypperligt.
"Vad innebär det att vara ett däbbdjur..?"

Försökte komma i tid till sångtekniken idag och jag lyckades faktiskt. Jag och Ingrid försökte ta en tidigare buss men den kom aldrig...

Schillerskas skolkatalog har kommit idag.. hihi. Den är så rolig.

Nu ska jag laga ett halsband till Liv som gick sönder igår.

Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0